Dag 3 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Kris

14 Augustus 2016 | Australië, Bondi

Hoi daar ben ik weer.

Gisteren zijn we naar het strand geweest. Was echt super leuk, overdag was het heel lekker. We hadden vlees gekocht en drank. Ze hebben hier Goon. Iedereen drinkt het, een of andere goedkope wijn maar smaakt best lekker. Gisteren hadden we geloof ik de Sangria versie en mixte we het met limonade. Twee mensen hadden gitaren bij en eentje een mondharmonica. Er werd gezongen en gespeeld. Het was echt super leuk.
Ook vlogen er 2 wilde papagaaien rond. Super mooi, blauw met geel. En ze kwamen ook heel dichtbij.
Echt super mooi om te zien.

Verder ben ik gisteren weer als een blok in slaap gevallen. Vandaag werd ik om 8 uur wakker dus het gaat echt al veel beter met mijn jetlag.

Ik ben weer naar de supermarkt geweest, en blijf mij echt verbazen over hoe groot alle verpakkingen zijn. Ik zag vandaag 1,5 kilo cornflakes. Anderhalve. Kilo. Wat moet een mens daar serieus mee. En nu denk je natuurlijk "Oh, iedereen is daar hartstikke dik?" Nee dat is niet zo.

Ik blijf mij ook verbazen, over hoe mooi en leuk alles hier is. Ik ben echt gelukkig. Iedereen is aardig. Het is mooi weer. Alles is hier ook super chill. En als ik over straat loop voel ik me ook echt heel veilig. Het is net als in films. En ik snap oprecht dat mensen hier blijven. Morgen gaat er een jongen naar huis, en ik voel me lichtelijk rot voor hem van binnen. Ik ken hem niet, en heb hem niet echt gesproken. Maar het lijkt mij zo erg om hier weg te gaan.

Vanmiddag is City 2 Surf op Bondi Beach. Waar ik woon. Besef t even mensen, ik woon in Bondi aan Bondi Beach. Ik wil ook heel graag leren surfen. Ik heb nog 2 vrije dagen en dan begint het werken. Ik heb er zin in en ben benieuwd hoe het gaat. Hoe ze het hier doen. En of ik betaald krijg. Ik heb er op gerekend dat ik niet betaald krijg. Al hoop ik nu echt wel graag dat het zo is. Het is niet afgesproken, maar het geld vliegt er hier doorheen. En anders moet ik overwegen een nier te verkopen.

Nou dit was het weer voor nu, ciaoooo

  • 14 Augustus 2016 - 11:34

    Linda:

    Bondi beach, Wauww! Echt super gaaf! Nu al benieuwd naar je volgende avonturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3702

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: