Dag 2.0 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Dag 2.0 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Dag 2.0

Blijf op de hoogte en volg Kris

13 Augustus 2016 | Australië, Bondi

Oké ik baal.
Ik had een mega lang verhaal geschreven. Over hoe het hier was. Alles kwijt. Dus ik ga voortaan maar eerst in notities schrijven en dan kopiëren naar het internet. Onhandige me.

Door de jetlag was ik vanochtend om half 4 al wakker. Gelukkig was het bij jullie toen half 8 ofzo. Dus genoeg mensen om mee te appen.
Om half 9 ben ik op pad gegaan naar het winkelcentrum, om "eventjes" boodschappen te doen.
Ik had een lekkere spinazie rol op en een pindakaas brownie. Daarna wilde ik eventjes het winkelcentrum verkennen en omdat ik natuurlijk had verwacht dat de zon hier altijd zou schijnen, maar het dus winter is. En het best koud nog is s ochtends. Had ik een extra broek nodig om in rond te lopen.

Ik liep op mijn gemak een rondje, een gang door. Een roltrap op. Nog een rondje, weer een roltrap op. Nog een rondje, een roltrap af. En ieder rondje was anders.
Ik zag winkels als Chanel, Louis Vuitton, Dior, nog een keer Chanel. Zowel make up als kleding.
Bij ons in de Lavarije hebben ze serieus een DA en een Shoeby Shop. Hier hebben ze alleen maar luxe winkels. Ze hebben hier ook een Target, dat moer de Action/Hema voorstellen. Belachelijk groot en belachelijk duur voor Nederlandse begrippen.
Doordat ik was verdwaald had ik lichtelijke paniek, maar ik heb mama niet hoeven bellen :-P

  • 13 Augustus 2016 - 07:55

    Helmi:

    Nou ik vind het super stoer dat je het allemaal doet!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 3703

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: