1 maand!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 1 maand!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

1 maand!!!

Blijf op de hoogte en volg Kris

10 September 2016 | Australië, Bondi

Jeeeeeej, vandaag een maand van huis. En dat voelt echt niet zo. Ik heb het idee dat ik hier net ben, en ook al dat ik hier al jaren ben.

Ik heb eindelijk ontdekt hoe het met het 'Hi how are you?' zit. Hi how are you? Is het zelfde als hoi. Je zegt het. Je mag antwoord geven. Maar het komt ook voor dat mensen zeggen: 'Hi, how are you?' 'Hi, how are you?' Heeft mij echt een maand geduurd en snapte er niks van.

Ik heb het nog steeds naar mijn zin. Ik knip nu veel klantjes thuis naast mijn stage. En leer nog steeds veel. Mijn baas is blij met mij en met de vooruitgangen.
Ik ben gisteren achter gekomen dat ik als kapper een skills visum kan krijgen en dat ik dan hier 4 jaar kan blijven. Lijkt mij echt heel vet!

Vandaag zijn we naar het Royal National Park geweest. Echt heel mooi. Dat de natuur zo mooi is en dat dat zo dicht bij de stad is. Morgen gaan we naar de Blue Mountains. Ben benieuwd. Moet ook echt heel mooi zijn.

De afgelopen week was verder gewoon rustig. Werken en 's avonds bij het huis hangen.

Ciaoooo xxx

  • 12 September 2016 - 18:24

    Colette:

    4 jaar? No way gosee

  • 14 September 2016 - 21:11

    B.Zwart:

    We zijn erg blij voor je dat het je zo goed bevalt.
    We lezen je verslagen met veel plezier.
    Fijn dat je zoveel mooie dingen ziet en beleefd.
    Groetjes van ons uit Tilburg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 3699

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: