2.1 maand - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 2.1 maand - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

2.1 maand

Blijf op de hoogte en volg Kris

19 Oktober 2016 | Australië, Bondi

Wauw zo spreek je me nooit en zo spreek je me ineens 2 .x op een avond.
Ik zit net te bedenken dat ik dit eigenlijk veel vaker miet doen. Al is het maar omdat dit leuk is om terug te lezen over een paar jaar. De tijd vliegt hier enorm. Maar ook heb ik weer het gevoel dat ik hier al eeuwen zit. Mijn collega gaat het zelfde doen als wat ik doe maar dan in Londen. Dus super leuk, -": ik thuis ben komt ze naar Nederland. En ik ga haar zeker ook een meer opzleken in Londen.

Eerlijk gezegd heb in afgelopen tijd weinig bijzonders gedaan. Heel slecht. Ik ben wel naar Mabroubra beach veweest en daar een wandeling door de natuur gedaan. Heel mooi. Het is ook zo bijzonder dat je de stad kunt zien vanaf de natuur. En wat ook leum was, 48&:3!/ de wandeling had je een groot uitkijkpunt. En als je goed keek kon je walvissen zien zwemmen. Nu zwemmen de walvissen schijnbaar van Cairns naar Antartica, het is niet zo dat ik een levensgrote Walvis heb gezien. Maar je zag wel de staarten de lucht in gaan e van die plonsjes. Dat waren de babywalvissen. En af en toe in de verte echt een mega plons dat was dan de moeder. Dus het is niet zo dat ik het hele lijf heb gezien. Maar wel de staarten zag je bewegen. Ook soms echt naast elkaar.

Maandag mag ik Jesse helpen met een klant kleuren. Zij komt uit LA en heeft oa in de Playboy gestaan en is model voor Guess. Ze heeft gedate met Leonardo di Caprio. En ik mag haar kleuren. Dat is toch gaaf. Ik ben zo benieuwd. Hier komen sowieso wel klanten die model zijn. Ik ken ze niet allemaal. Maar Jesse doet elke dag editorial work. Hij heeft in de Vogue gestaan, Harpers Bazaar, Marie Clair. Noem het maar op. Ook doet hij elke ochtend van 8 tot 10 werken bij Iconic. Soort ja waar vergelijk je het mee. Bijenkorf maar dan alleen kleding. En dure kleding. Hij doet al het haar en make up.

En voor de rest heb ik volgens mij niet zo heel veel bijzonders gedaan. Ja heel veel modellen. En ik kom op de website zodat ik ook klanten mag knippen en kleuren. En ze betalen grof geld ervoor hahaha. Ik verzin zelf de prijzen niet. $85 dollar!!!!!! Jajaaaa je leest het goed. Ik kreeg vandaag als compliment dat mijn cut almost perfect was. Dat is serieus het allergrootste compliment dat ik kon krijgen.

Nou dit was het weer, toedelsss

  • 19 Oktober 2016 - 15:46

    Linda:

    Waaaauuuw Kris super vet om te lezen!! En je mag gewoon een beroemdheid doen! Héél gaaf! Leuk om te lezen dat je het zooo naar je zin hebt, maar in mei is het wel echt back to home en dat duurt nog wel eventjes, ookal is dat voorbij voor je het weet! Ik hoop in ieder geval dat het snel april is! :):):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3700

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: