3 weken - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 3 weken - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

3 weken

Blijf op de hoogte en volg Kris

01 September 2016 | Australië, Bondi

Nou ja zeg bijna al 3 weken weg!
Alles gaat nog steeds goed. Ik was het alleen niet geworden met de sollicitatie. Het was een groepssollicitatie. Slaat sowieso nergens op. En toen heb ik als een malle gesolliciteerd op allerlei (rot) baantjes. Kwam ik een baantje tegen in een Blow-Dry bar. Waar vrouwen heen gaan om hun haar te laten föhnen. Ik dachf bij mezelf ik overleg het meteen met mijn baas. Ik wilde niet achter zijn rug in een andere salon werken. Maar had wel afgesproken dat ik een dag minder kon werken zodat ik kon werken.
Was hij het niet eens dat ik een sollicitatie had in een andere "salon". Het is niet vergelijkbaar en niet eens concurrentie. Ik was zo boos er over. En ik krijg dan wel 40% commissie. Ik dacht Bingo! Jackpot. Maar ik had $200 voor 2 weken. Daar kun je hier echt niet van rondkomen. Daar kan ik niet eens 1 week huur van betalen.
Dus ik heb een baantje echt nodig.
Ik ben nu als een hek pamfletten aan het rond hangen. En maar beetje zwart proberen te verdienen.

Vanavond hebben we een afscheiddiner in het huis, van een jongen die terug naar Frankrijk gaat. Super gezellig. Lekker wraps eten. Heb er echt zin in.

Dit weekend gaan we waarschijnlijk Kangaroo's kijken en de Blue Mountains

Talk to you soon

  • 01 September 2016 - 10:56

    Helmi:

    Pff gaat lekker zo! Hoop dat je gauw wat kunt vinden. Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 3708

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: