2 weken!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 2 weken!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

2 weken!!

Blijf op de hoogte en volg Kris

26 Augustus 2016 | Australië, Bondi

Nou het is weer even geleden dat ik iets van mezelf heb laten horen. Het gaat nog steeds heel goed. Alleen heb er niet echt tijd voor genomen om hier voor te gaan zitten.

Vrijdag zijn we op stap geweest. Was heel leuk. Bij Darling Harbour. Ik moest de volgende dag werken, dat was iets minder haha. En zondag ben ik naar Manly Wharf geweest. Was ook heel leuk, met de Ferry (boot). Sydney aan het water is echt super mooi. En 's avonds gingen we bowlen. Ik was beter dan ik dacht, maar daar is ook alles mee gezegd.

En ik heb de hele week gewerkt. Vermaak me nog steeds, heb het nog steeds naar mijn zin.

Ik heb ook eindelijk een beetje mijn draai gevonden, met wassen, koken, werken. En de trein en alle nieuwe dingen.

Ah ik wil er nog niet eens aandenken, maar ik ben hier alweer 12 dagen. Pfff wat gaat de tijd snel zeg, is echt niet te geloven.
-- Ondertussen ben ik er alweer 2 weken!
Ik heb het nog steeds enorm naar mijn zin.

Ik heb het druk gehad met hele week werken. Ik maak lange dagen, van 10 tot 8. Maar ik leer zooo veel. Het loon valt wel tegen, want heb niet veel klanten. Dus ben op zoek naar een baantje erbij. Heb gisteren 2,5 uur gewerkt. Ik moest aan de deur staan bij een evenement en entree geld ontvangen. 75 dollar voor gekregen!!!! Alsof t niets is. Heerlijk verdiend.
Ik mag veel modellen doen. Dus dat is goed, nog steeds héél blij. En vandaag kreeg ik appeltaart van een meisje omdat ze zo blij was met haar kapsel. Cute

  • 26 Augustus 2016 - 10:32

    Linda:

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! En als ik het zo hoor is het daar ook echt super leuk en zijn de mensen er echt heel lief. Jij zal je daar nog wel een paar maandjes vermaken!

  • 26 Augustus 2016 - 22:19

    Helmi:

    Echt super dat het je daar zo goed bevalt. En dat het werk daar uiteraard ook leuk is. Genietze! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3710

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: