Dag 5 - Reisverslag uit Surry Hills, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Surry Hills, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Kris

16 Augustus 2016 | Australië, Surry Hills

Hoi hoi, daar ben ik weer.
Ik haal nog steeds elke dag trouw een blog schrijven. En wil ik vooral blijven doen.
Vandaag is mijn eerste dag stage begonnen, en inderdaad ik krijg hier niks voor. Wist ik van te voren. En ook geen probleem. Maar je mag hoop hebben toch?
Ze zijn echt zo aardig, en zo gemakkelijk ook. Ik krijg iedere vrijdag training, en ik mag modellen meenemen. Ik ben hier zo blij mee, en ik vind het zo lief.
Ze waren onder de indruk dat ik helemaal uit Nederland kwam, en er voor gespaard heb om dit te doe. Terwijl ik het de normaalste zaak van de wereld vind. Alle klanten zijn ook heel lief en geïnteresseerd.

Iedereen in Australië is heel vriendelijk, ik ontmoette vanochtend in de trein een oud vrouwtje. En ze was helemaal nieuwsgierig waar ik vandaan kwam, wat mijn plannen zijn. Wij Europeanen zijn echt maar stugge mensen hoor.

Vandaag had Jesse last minute een fotoshoot. Hoorde hij vanochtend pas, en hij belt alle klanten af en verschuift ze. En niemand lijkt dat erg te vinden. Bij ons in Nederland zou dat echt nooit zo gaan. Dat moest maanden van te voren afgesproken zijn. Ze zijn hier sowieso niet heel erg van de afspraken en ze zijn heel flexibel. Ik val echt van de ene shock in de andere.

Vanavond is er een Dart event, Nederland tegen Australië. Eind oktober komt de Koning Willem Alexander en Maxima op staatsbezoek in Australië, en twee huisgenootjes regelen dat. Heel cool, en dit is een soort van before iets. Geen idee waarom eigenlijk, maar het heeft er mee te maken. Alle Nederlandse beroemde darters komen, en ook die van Australië. Ik ben benieuwd.

It will continue.
Bedankt weer voor het lezen en de reacties. X

  • 16 Augustus 2016 - 09:40

    Simon:

    Fijn dat ook je werkplek bevalt en de mensen aardig zijn !! Doe de groeten aan Barney :-) Have fun !

  • 16 Augustus 2016 - 11:38

    Linda:

    Lekker trouw blijven schrijven, leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! Tot je volgende reisverslag! :)

  • 16 Augustus 2016 - 21:14

    Colette:

    Inderdaad trouw blijven schrijven. Ik lees graag was je allemaal mee maakt lieve krissa. Super trots op jou! Kus uit Nederland.

  • 21 Augustus 2016 - 07:37

    Helmi:

    Super dat je het zo naar je zin hebt. En idd vooral blijven schrijven. Heel leuk om te lezen hoe het daar gaat. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surry Hills

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 3709

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: