2,5 maand - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 2,5 maand - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

2,5 maand

Blijf op de hoogte en volg Kris

01 November 2016 | Australië, Bondi

Nou daar zijn we weer, ben nu 2,5 maand van huis. En ooooh wat voelt dat kort zeg. Ik heb het idee dat ik hier al een half jaar ben. Er gebeurd hier ook zoveel, en je leeft met zoveel mensen. Heel veel komen en gaan. Vandaag was Melbourne Cup. Ontzettend leuk, iedereen mooi opgedoft voor de paardenracen. Allemaal grote diademen in en hoeden op.

Morgen ga ik naar het Opra House waar Willempie en Maxima ook zijn voor hun staatsbezoek. Daar heb ik ook veel zin in. En dan is het nog 2 weken voor mama en Connie komen.

Jezus wat vliegt de tijd.

Vandaag heb ik een mevrouw mogen knippen die donderdag naar een evenement gaat waar media komt. En zij wordt geinterviewd dan, en dan vragen ze altijd wie haar haar doet. En ze gaat mijn naam zeggen. Ik heb een kaartje meegegeven met mijn naam er op.

Spannend!!

  • 01 November 2016 - 16:45

    Colette:

    Wauw kris. Hoe cool allemaal zeg. You make it mee! Trots op je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3680

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: