Morgen 4e week van start - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Morgen 4e week van start - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Morgen 4e week van start

Blijf op de hoogte en volg Kris

04 September 2016 | Australië, Bondi

Zooo daar zijn we weer,
Vandaag heb ik leren surfen. Was echt super vet om te doen. Wel heel vermoeiend, en zwaar. Maar het zeker waard.
Ik kon zelfs al 2 x staan. Ik moet alleen wel iets aan mijn conditie doen, maar voor de rest moet het best lukken.

Gisteren avond zijn we op stap geweest in the Home bar. Schijnt een van dé tenten van Sydney te zijn. Was echt wel heel leuk. Op het podium waren Dragqueens aan het dansen. De muziek was erg goed en de sfeer was ook leuk. Er waren meerdere zalen.

Vrijdag zijn we ook op stap geweest naar de Tea Garden maar dat was maar eventjes. Dat is dicht bij ons huis dus is relaxed om even naar toe te gaan.

Morgen heb ik een klantje, ze benaderde mij via facebook. Heel chill. Ik ga morgen ook wat flyers ophangen voor knipbeurten. Ik heb zoveel mensen in het huis, en iedereen wil geknipt worden. Net zoals vanavond heb ik toch 4 mannen geknipt. En van de week was dat ook al. Ik klaag absoluut niet. Ik vind het heerlijk.

Voor de rest gaat alles zijn gangetje. We doen iedere week wel iets leuks. En door de weeks is het vooral werken. Met werken doe ik enorm veel indrukken op, en ik leer echt enorm veel. Wat af en toe best vermoeiend is. Maar absoluut niet vervelend. Het is hard werken, maar daar is nog nooit iemand dood aan gegaan ;-).

  • 12 September 2016 - 18:20

    Colette:

    Kleine surfvriendin van me. Goed bezig.. maak de australiers maar knap. Niet te knap want wil je graag in Februari weer terug. Dikke nederlandse kussen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3695

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: