3e week van start - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu 3e week van start - Reisverslag uit Bondi, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

3e week van start

Blijf op de hoogte en volg Kris

30 Augustus 2016 | Australië, Bondi

Daar zijn we weer! Heerlijk weekend gehad. Zaterdag gebrunched en lekker naar Bondi Beach geweest. En zondag naar de Chinese Garden of Friendship en lekker op het terras gezeten. Maandag had ik een sollicitatie gesprek, dus hopelijk wordt dat het. Woensdag heb ik ronde 2. Het is echt niet leuk werk, moet mensen aanspreken in de stad. Maar het is 20 uur en levert $20 per uur op + allerlei bonussen. En ik krijg training en die is betaald.

We gaan misschien een weekendje skieeen. Lijkt me heel leuk om te doen. En volgende week gaan we Kangaroo's kijken. Zouden we deze week doen maar is er niet van gekomen. Vandaag zijn we naar El Loco geweest. Een leuk Mexicaans tentje, zag er super leuk uit en er was happy hour. Altijd goed.

Voor de rest veranderd er weinig. Opzich lange dagen, maar heel intensief. Ik leer veel, en dat is ook allemaal goed. Krijg vee nieuwe indrukken en ga goed vooruit. Ben benieuwd!

Nou dit was het weer, ik laat snel weer iets weten.

Bedankt voor het lezen

  • 30 Augustus 2016 - 14:43

    Simon:

    Wat fijn te horen dat het goed gaat en zo te zien aan de activiteiten (waar wij een half jaar over zouden doen ipv 2 weken :-) ) heb je je draai al wel gevonden Succes met werken en leren en blijf genieten !
    groeten van ons allemaal !!

  • 30 Augustus 2016 - 15:58

    Helmi:

    Klinkt toch allemaal super en echt leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Succes met je sollicitatiegesprek.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 3693

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: