Dag 6 - Reisverslag uit Surry Hills, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Surry Hills, Australië van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Kris

17 Augustus 2016 | Australië, Surry Hills

Goed nieuws, ik krijg misschien toch betaald. Super aardig. Ik had vandaag een model meegenomen en hij was impressed. Ik ben zo dankbaar dat ik dit mag doen. Ik vind het ook zo leuk, ze zijn zo aardig.

Het leven is ook zo anders. Thuis neem je boterhammen mee naar je werk. Hier gaat iedereen gewoon een uur lunchen. "Go to hydepark, go lay in the grass" zei mijn baas. Uh oke. Ja kun je geen nee tegen zeggen toch. Ik denk daarom dat mensen het leuker vinden op hun werk? Of misschien daarom dat ze aardiger zijn.

Gisteren zijn we naar het darten geweest. Was wel geinig. Wat een figuren joh. Barneveldt en van Gerwen waren er. En de wizard of Australië. Hele vreemde man. Zo'n vieze vlecht. Nederland had uiteraard gewonnen.

Morgen weer werken, en ik mag weer modellen meenemen. Waar ik heel blij mee ben. Echt ik kan er niet over ophouden hoe aardig ze hier zijn en hoe dankbaar ik voor dit ben. Heb er nog geen minuut spijt van.

Vandaag had een jongen de paarse kleur shampoo vergist voor de zilver shampoo. Mevrouw heeft nu paars haar. Straks kunnen we er om lachen. Hahaha, ja stiekem is het best grappig. De beste overkomt dit. Hij is een eerste jaars. Ik heb ook stomme dingen zat gedaan. En ze was blond, dus trekt extra goed in. Het was een nieuw product. Dus gelijk getest.

heb vandaag gechillt in het mooie Hyde park. Echt een heel mooi park, zulke parken hebben wij in Nederland niet. Toen kwam ik in gesprek met een pakistaan. Ik probeerde een selfie te maken onder de boom. Zag er leuk uit. "Shall I take it?" Ja kun je geen nee meer zeggen natuurlijk. Hij gemaakt. "Can I join you?" Uh ja kom er maar naast zitten. Wij een beetje gepraat. De o-zo aardige Australiers dacht ik nog, gebeurd in Nederland amper. "Are you in for a date?" Uh what about no? Die zag ik overduidelijk niet aankomen.

Nou dit was t weer, see ya later aligator

  • 18 Augustus 2016 - 06:26

    Karin:

    Boys will be boys Kris!

  • 21 Augustus 2016 - 07:38

    Helmi:

    Haha je beleefd wat zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surry Hills

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3694

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: