Eerste vlucht - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu Eerste vlucht - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kris Laerhoven - WaarBenJij.nu

Eerste vlucht

Blijf op de hoogte en volg Kris

11 Augustus 2016 | Zuid-Korea, Seoel

Ik ben vanmiddag om half 3 lokale tijd in Korea geland. Dat was om 8 u vanochtend in Nederland.

De reis is mij helemaal meegevallen. Er waren recente films aan boord, en wat was het groot.
Het vliegtuig had 2 verdiepingen, en 3 rijen dik. Net als in films!!
Ik heb ook lekker kunnen slapen, al schrok ik wel even wakker van de turbulentie.

Ik zit nu te wachten op mijn 2e vlucht. Er is een klein half uurtje vertraging.

Wat is dit vliegveld groot!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Mijn eerste reis

Australië, helemaal alleen

Recente Reisverslagen:

18 December 2016

4 maanden

01 November 2016

2,5 maand

19 Oktober 2016

2.1 maand

19 Oktober 2016

2 maanden!

10 September 2016

1 maand!!!
Kris

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 3687

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: